Sunday, May 3, 2009

NAZIFA RESOURCE CREW DAY 2009




















Kumpulan Merah yang berjaya menjadi johan berkumpulan menewaskan kumpulan biru,oren dan hijau.

















Rapid Shoting aktiviti yang paling di gemari oleh semua peserta.Yang sebelum tu sakit pun jadi sihat bila kena rapid shoting.
























Pengurus Operasi Nazifa Resourse En Ami Azhar merasa gembira apabila semua peserta program berjaya menjejaki Canopy Walkway yang terpanjang di dunia. Rasa berbaloi usahanya mengadakan program untuk para pekerja-pekerjanya yang menjalankan tugas dengan cemerlang.














Tuan Haji Yusuf Nong Selaku Pengarah Urusan berpuashati dengan program yang di aturkan oleh Pengurus Operasi dan ada ura-ura program seperti ini akan di jadikan sebagai acara tahunan sekiranya syarikat mencapai target.















Seisi Fotografi di Lubok Simpon.










Kak Jaz dan Zue yang masih dalam keadaan trauma akibat dari serangan-serangan pacat.













Ada yang sebelum sampai di Lubok Simpon ni menangis-nangis tak tahan dengan laluan yang di berikan. Di ajak mandi pun pun tak mau. Tapi bila dah start berendam di dalam air suara dialah yang paling kuat gelak. Hilang rasa sedih ,penat , marah ,geram. Ibarat pepatah melayu sekeras-keras kerak nasi kena air lembut juga...







Petugas-petugas dari Jaz Holiday yang bertungkus lumus siang dan malam bagi memastikan program berjalan seperti di rancangkan.














Peserta peserta Program Nazifa Resourse Crew Day09 memasukan baggage ke dalam bas sebelum bergerak ke Taman Negara 3.45 petang mula berlepas ke taman Negara.Kelihatan En Amiazhar selaku master mind sedang bertungkus lumus memastikan semua peserta hadir agar program yang di rancangkan berjalan dengan teratur.







Kumpulan Biru ketika di simpang menuju ke Bukit Teresek. Walaupun laluannya mencabar namun mereka berjaya menghabiskan Explroce dengan jayanya.
Kumpulan merah yang sentiasa mengekalkan semangat berkumpulan. Walaupun ada di kalangan ahli kumpulannya yang sedang mengandung namun mereka tidak pernah berpecah dalam melakukan aktiviti berkumpulan.
Menikmati makan malam BBQ di Teresek View.Walaupun makanan yang di hidangkan selalu lewat namun makanannya memang sedap.



Aduh penat jelas kelihatan bila baru 5 minit bas bergerak pulang dari kuala Tahan abg kita yang sorang ni dah terlena.























Yang ni pun sama jugak letih sesangat tapi kalau nak kejutkannya bukan susah sangat. pasang jer lagu Mas Idayu ke Lagu Amelina ke sure terus segar hehehehe















abg yang sorang ni sampai di letak lipstik pun dia tak sedar punya lah letihnya.


















Nazifa Photgrafer En Azman yang 25 jamsehari dengan handycam
















Bro sedang memberi taklimat bagaimana untuk mengagalkan kumpulan biru dalam pertandingan Explorace.

1 comment:

dean said...

Semua Staff Nazifa memang kepala sempoilah. Next time kalau ada trip ngan nazifa memang leh wat lagi gempak. Dia orang bukan sahaja berbakat dalam sale dan mengkompaunkan orang malah ada di antaranya yang leh wat unplugged, ratu dangdut,penyajak,penyanyi patriotik,pelakon teater dan masih banyak lagi bakat terpendam yang mereka dok simpan.